Växa fort och även bra nagelvård

Hejhej! Detta är ett tips jag hittade på matildasvedbergs blogg. Det hjälper mina naglar att växa fortare och är bra för naglar och nagelband (tycker jag iaf).

Du behöver:
  • Skål/burk
  • Salt
  • Olivolja
  • Nagelserum eller något lack som skyddar/hjälper naglarna att växa fortare
  • Nagelfil
  • Handkräm med E-vitamin
Gör såhär:
  1. Fila naglarna i önskad längd eller med buffer. (Om man vill/behöver)
  2. Måla på lite olivolja på naglen och nagelbanden. Gör ingenting om du "målar utanför" lite. Låt torka i 7-10 min.
  3. Häll ut väldigt varmt vatten i skålen och rör i ganska mycket salt. Ha fingrarna där i 7-10 min.
  4. Torka av händerna och lägg på lacket/serumet. Låt torka i 15-20 min. eller tills det känns torrt.
  5. Lägg på en klick handkräm med E-vitamin på nagelbanden och smörja in och låt torka.
Klart! Jag gör detta ca 1 gång i veckan.

Kramiz! ♥

Kommentarer
anden säger:

hej akta dig för mig skojadev bare mvh:emma

2012-02-18 | 19:53:45
coolungen säger:

dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu äääääääääääääääääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

2012-02-18 | 19:56:44
Vilma säger:

Tack för tipset!

2013-06-17 | 15:09:53
Bloggadress: http://pysselvilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback