Kort

Hej!
Här är en nagel som jag blev nöjd med men den kan vara lite pillig! ;)


Jag har målat alla kortens färger! :D
Ruter: Jag la upp en stor klick rött nagellack på ett papper, sen tog jag en manikyrsticka och målade en avlång ruta. Man kan också ha lika långa sidor.
Klöver: Jag la upp en stor klick svart nagellack på ett papper och använde en manikyrsticka och gjorde 3 prickar i en trekant. Sen fylde jag i de som var kvar i mitten (om man får ett "hål" där) och gjorde en stjälk.
Hjärter: Jag använde det röda som var kvar och gjorde 2 prickar brevid varandra sedan drog jag ett streck emellan dem. Sen drar man ett streck emellan prickarna och strecket, typ. Lite svårt att föklara men iaf sen fyller man i det.
Spader: Jag använde samma svarta och gjorde ett likadant hjärta fast uppochned, sen gjorde jag en "stjälk".
Klart! Kanske låter svårt men är inte jätte faktiskt.

Jag använde mig av:


Rött: Vet inte vad det är för märke, fick det i en sminkbox jag köpte...
Svart: Depend Nail Polish nr. 39
Vitt: Depent Nail Polish nr. 31
Manikyrsticka: Claudia Instant Perfrct Nails (Lösnaglar)

Lycka till! ♥

Kommentarer
Tessan säger:

Heej Linnea jag bara undrar hur blev lillfingret

2011-11-20 | 11:00:49
Linnea säger:

Heeej, oj den syndes vist inte så bra... men vi ses i mon så ser du dem då. men det blev ruter såå.. aa de e en ruta x)))

2011-11-20 | 12:10:26
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
konstigaste säger:

fina

2011-12-16 | 20:53:41
jag säger:

tack

2012-03-01 | 17:17:07
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback