Nailgrowth Mirakle

Hejhej
 
 
Jo när jag var i göteborg i måndags så köpte jag det här:
 
Nailgrowth Miracle från Sally Hansen, köpte den på Lindex för 129 kr.
 
"30 % längre naglar på fem dagar! Garanterat.
Salong styrka. Proteinkomplex som direkt
stimulerar nageltillväxt.".
Så står det, så jag ska prova om det funkar.
 
Så här långa är mina naglar nu:
 
 
Jag kommer använda detta lacket med 24-48 timmars mellanrum, så kommer ni få en ny bild på naglarna om en vecka!
 
Är det någon som har detta lacket? Funkar det?
 
Ha det bra,
/Linnea

Kommentarer
Misslisibell säger:

Hej! Jag har inte använt det lacket men jag vill järna.. Skulle du kunna kolla in min blogg om du inte redan gör det. Från Misslisibell/Lisa

Svar: Hej! jag kollade din blogg ochden var värkligen jätte fin och bra, kommer kolla där fler gånger :)
Linnea Esbjörnsson

2012-08-19 | 18:41:10
Bloggadress: http://misslisibell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback