Resultatet för nailgrowth miracle

Hej hej allihopa!
 
Nu tänkte jag visa hur resultatet blev på Miraclegrowthen som jag köpte blev.
Sally Hansen Nailgrrowth miracle. ca 130 kr på Lindex.
 
Före:
 
Efter:
 
Fråga mig inte hur detta gick till, men naglarna ser inte längre ut på bilden, eller hur? Men jag tycker att de  att de är lite längre irl ialla fall. Detta var nog inte väldens bästa bild, men pekfingret har växt jätte mycket på en vecka. På bilden trycker jag naglen för hårt mot tummen så det ser ut att den är kortare än vad den är.
Ringfingret ser  ni nog tydligt att den växt, lite ojämn i ena hörnet men det var faktiskt lite mitt fel.. ;]
Anledningen till att lilfingret inte är med på bilden är att jag bröt den på första dan... Mitt fel.
Tummen har jag inte märkt så stor skillnad på?
På högerhanden (som inte är med på bild) har pekfingret växt på bra.
 
En liten kort "recention":
Jag tror att lacket behöver lite mer än en vecka på sig för att göra det som det lovar.
På en vecka har lacket inte gjort så att naglarna växer i rekord fart, men defelintift gjort de starkare.
Mina naglar är sjukt sköra, och jag brukar bryta dom jämt, vilket är jättetråkigt när man har en nagelblogg. Men lacket gjorde naglarna starkare, och då kommer jag ju förhoppningsvis inte bryta dom lika lätt, så de kan växa sig långa och starka.
 
Har ni några fler frågor om lacket, eller något annat om naglar?
Komentera! Jag svarar med ett inlägg, och på din blogg om du har en.
 
 
Ha det bra,
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback