Alla hjärtans dag!

♥ Hej! ♥
♥ Idag är det alla hjärtans dag, och i nagelväg, är detta helt klart den roligaste dagen! ♥

♥ Den ser kanske lite invecklad ut, men det är jättelätt! ♥

♥ Börja med att måla en bakrund, jag gjorde den vit, men det går i ljust rosa med. ♥


♥ Sen lägger man lite seris rosa nagellack på ett papper, och "svampar" lite i hörnet av naglen. ♥


♥ Sen gjorde jag samma sak med rött i det motsatta hörnet. ♥


♥ Sedan la jag på ett glittrigt lack (måste inte om man inte vill). ♥


♥ Sen målar man ett hjärta! ♥

♥ Klart! ♥

♥ Resultatet: ♥


♥ Till detta använde jag: ♥

Depend vit nr 31
Kubiss röd nr 45
Kiss nail art Paint svart
Någon glittrig (den blir inte lila ser bara ut så)
Claudia rosa nr 160
Svamp

♥♥♥ Glad alla hjärtans dag ♥♥♥

Kommentarer
Ida säger:

Hej kan du hjälpa mig med att säga dina bästa tips att måla på fel hand (vänster). I så fall kommentera det på min blogg eller skicka ett mail. Mail adressen hittar du på bloggen.

2012-02-17 | 21:02:04
Bloggadress: http://said.blogg.se/
Jessica säger:

Asså det är jag som sa det där med att jag också har en blogg om naglar och sånt men har du facebook för då kan vi ju tipsa varanndra om naglar och sånt?????

2012-02-22 | 17:05:47
Svar till Jessica säger:

Hej!

Det första du sa förstod jag inte vad du menade eller ville komma fram till. Om du menar om jag har en facebooksida typ om bloggen och så så är svaret nej. Men om du menar om jag har en personlig facebookprofil så vill jag ändå inte bli vän med folk som jag inte känner så väl.

Kram

2012-02-22 | 19:05:25
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Svar till Jessica säger:

Hej!

Det första du sa förstod jag inte vad du menade eller ville komma fram till. Om du menar om jag har en facebooksida typ om bloggen och så så är svaret nej. Men om du menar om jag har en personlig facebookprofil så vill jag ändå inte bli vän med folk som jag inte känner så väl.

Kram

2012-02-22 | 19:06:50
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Jessica säger:

Okej men det hade varigt kul men jag undrar om hur du kan måla med vänster hand är inte det svårt??? och har du provat waater marbling??

2012-02-23 | 18:54:06
Svar till Jessica säger:

Ja, efter ett tag så blir dett lite lättare att måla med vänster hand, men om det är en alltför svår design, går det lika bra att bara ha bakrunden :)

Jag har inte hunnit att måla Water marbling, men det måste jag absolut göra någon gång!

2012-02-24 | 15:39:51
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Jessica säger:

Jaaaa det vore kul!!!

2012-02-26 | 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback