Viktigt

Heej,
Nu ska jag måla naglarna!
någon gång i kväll ska jag lägga upp dem.
Men nu har jag en fråga till er,
Jag har fått väldigt många frågor utav er, hur man målar snyggt på vänster hand, om jag har någon FBsida... osv.
Vad tycker ni nu? Är det många av er läsare som har FB så jag ska starta en sida där, eller ska jag göra en kategori som heter typ Frågor, så göra jag ett inlägg där, ni komenterar era frågor och jag svarar på alla som jag kan, jag startar ett e.post konta och ni mailar in era frågor...

KOMENTERA VAD NI TYCKER HÄR UNDER!!!!!!!!!!! :D

Kram!


Kommentarer
Anonym säger:

En kategori Frågor/Svar



Tycker jag!

2012-02-24 | 16:36:06
Hej säger:

Ok tack för din åsikt!

2012-02-24 | 18:10:11
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Jessica säger:

ja jaag tycker det låter bra!! <3

2012-02-24 | 21:54:00
svart till jessica säger:

Vilket tycker du lät bäst?? eller har du någon annan ide om vad det kan vara ?? :)

2012-02-25 | 18:37:01
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Hanna Håkansson säger:

jag har fb

2012-03-08 | 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback