Peacock / Påfågel

Hej!
Här är en design jag hittade på nätet, och jag tyckte den var jättesnygg!


Jag började med att måla hela naglen grön.


Sen målade jag (ganska stora) guldiga prickar lite överallt ;)


Använd inte för mycket lack här, (kan bli för tjokt) men sedan målade jag med turkåst, en lite mindre prick i den guldiga


Använd fortfarande inte så mycket lack, men jag gjorde en ännu mindre mörkblå prick i den turkåsa, det är inte viktigt att den kommer i mitten..


(denna naglen blev lite failad) Sen målade jag en liiten turkår prick i kanten på den blåa. :)
Klart!



Jag hann inte göra rent runt om så det är väldigt kladdigt ;p




Jag använde:






Kram!

Kommentarer
Julia säger:

Vart har du köpt de blå nagellacken med smal pensel??

2012-02-26 | 16:29:47
Svar til Julia säger:

Gekås Ullared. den ljusblå kom tillsammans med rosa och lila och den möka blå med en rosa och grön!

Det kan ev finnas på Åhlens Kicks eller Lindex :D

2012-03-02 | 20:35:04
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Julia säger:

Okej, tack! P.S. Dina designs är awsome!!

2012-03-03 | 09:34:12
Svar til Julia säger:

varse och tack! ;)

2012-03-03 | 13:49:51
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback