Wallpaper nails (bra till skolstart)

Hej!
Lädsen att naglarna inte kom upp igår...
Men nu kommer de! (vet att många säkert redan har sett dem)

För att göra dessa naglar behöver du:
Överlack
Vitt nagellack                Tidningspapper               Sprit*   (eller någon alkohol)


Börja med att måla naglen vit. Måla två gånger om det behövs.

Nu är det väldigt viktigt att naglarna är torra! Doppa ett finger i spriten i ca 5 sec., ta upp den och lägg på tidningspappret och tryck ordengtligt i ca 15 sec.
Dra försiktigt bort tidnings pappret och låt torka lite.
Det är viktigt att ha på ett överlack för annars kan texten låssna.
Det är allt!
Men självklart måste jag ju lägga ut resultatet!




Ni får ursäkta mig för det dåliga resultatet, var första gången jag gjorde det o så ^^

Kram









* Spriten är en såndär man har när man tvättar rent tex sår och sånt, vanlig handsprit funkar också. Om du inte har tillgång att använda något av detta funkar någon annan alkohol också bra, är lite dyrare bara! ^^

Kommentarer
Hanna säger:

Det funkade när jag gjorde det med texten det va super coolt nu ska jgagå in på din blogg varje dag och se din blogg äger!!!!!!!! Jag såg bloggen på Glitter tidningen Så tänkte jag jag kan väl gå in och titta. Kran !!!

2012-02-24 | 11:12:33
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Svar till Hanna säger:

Hej!

Tack, och vad roligt att du gillade bloggen! :D

Kram

2012-02-24 | 15:36:51
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
feliic säger:

Hej, jag såg att du hade skrivit i Glitter så jag gick in och kollade på din blogg tycker du är rätt duktig också ska prova att göra naglarna du har över och se om det blir bra!



Ps. Ledsen stavas det inte lädsen ;)

2012-02-28 | 17:06:31
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Svar tilll feliic säger:

hej, tack! och du, jag stavar hur jag vill :p

2012-02-29 | 20:39:33
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Hej säger:

Vad taskig du är feliic som kommer och säger "din blogg är bra" och bla bla, sen påpekar du hur hon skriver (taskigt)! P.s. Jag tycker att bloggen äger! D.s.

2012-03-06 | 16:19:54
Alice säger:

Vilken sprit använde du? Handsprit funkade inte

2012-03-11 | 13:05:27
svar till 'Hej' och Alice säger:

Hej: Hej! Tack så mycket :)



Alice: Hej! Jag använde en sprit Jag köpte på apoteket, det var typ sårsprit eller ngt.. :)

2012-03-11 | 20:52:10
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Nicole säger:

Hej snygga naglar jag gjorde lika dana och jag har faktiskt på mig dem nu <3 !!

2012-03-15 | 15:46:01
Alice Jansson säger:

Såg din artikel i glitter. Rolig sida. Tänkte göra dessa naglar nu. Har du provat och krackelerat naglar någon gång. Jättefint

2012-03-17 | 13:08:19
Hej säger:

Nicole: Tack!



Alice: Tack, ja, det har jag. Men har inte lagt upp det tror jag inte... ;)

2012-03-18 | 11:34:47
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
julia säger:

Hej jättefin blogg och nageldesigner. På en hemsida jag varit inne på så visade dom hur man gjorde sånna naglar men då så gjorde man så att man målade naglarna i vitt och sen la man tidnings papper i vatten (men man kunde också använda sprit) sen efter det så skulle man trycka papperet mot nageln och då blev det så. Tänkte bara tipsa om man ville ha ett lite billigare alternativ istället för att köpa sprit.

Kram!

2012-03-18 | 21:42:07
welin simpsson säger:

Hej ursäkta men kan du inte lägga upp några bilder på dig själv !!!? För jag är ett sont himla stort fan av alla dina naglar och nageltips??;) kram från welin simpsson.

2012-04-10 | 00:13:47
Bloggadress: http://welinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback