Gör egna stickers!

Hej här har ni mig igen!
Och nu ska ni få se hur man kan göra egna nagelklistermärken.
En sak jag lärde mig av Matilda.


Du behöver:
  • Plastpåse
  • Sax
  • Tejp
  • Nagellack
  • Manikyrsticka eller tandpetare
  • Pincett

Gör såhär
:
  1. Klipp av plastpåsen i två delar (asså inte två runda delar).
  2. Tejpa  fast den på ett bord så att det ligger sträckt (utan väck).
  3. Måla önskade stickers på plasten.
  4. Lår torka i minst en timma.
  5. Använd pincetten för att ta bort stickersen och lägg dem på en nymålad nagel eller på underlack.
  6. Klart!
OBS! Var försiktig när du tar bort stickersen, pincetten kan gå igenom plasten och ibland skada underlag  som tex. skrivbordsunderlägg.


tejpa och måla! :)          (vet har inget snyggt skrivbordsunderlägg, men iaf)






Lycka till!

Kommentarer
Jessica säger:

Hej jag har läst din blogg jag fick tips av glitter tidningen och jag tycker att den är bra jag har målar naglarna hela tiden nu har jag leopard mönster och sånt jag kommer lägga upp naglar på min blogg så jag skriver den nu: http://mittlivsomjessica.devote.se/

Men asså gör du egna naglar med dekorationer eller kollar du på videos??

2012-02-17 | 17:42:52
Linnea säger:

Hej!

Jätte kul att du tittade in på den och att du gillade den! Det är olika, jag har en kompis (www.matildaasvedberg.blogg.se) som lägger ut en massa naglar där jag får inspiration. De flesta kommer jag påå själv, annars är källan www.youtube.com/cutepolish.

Kram

2012-02-17 | 19:03:07
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Linnea säger:

Hej!

Jätte kul att du tittade in på den och att du gillade den! Det är olika, jag har en kompis (www.matildaasvedberg.blogg.se) som lägger ut en massa naglar där jag får inspiration. De flesta kommer jag påå själv, annars är källan www.youtube.com/cutepolish.

Kram

2012-02-17 | 19:05:48
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback