Kladd! :D

Hejhej!
Lädsen att jag inte uppdaterat, men krånglade lite när jag skulle lägga in biblderna i datan.
Men här är iaf en lätt design som fick heta... eller, det var ingen desagn, bara lite kladd! ;D


Om du gillar den så gjorde jag såhär:
Jag började med att lägga på ett underlack, för att inte skada naglen.
Sen målade jag halva naglen (spelar ingen roll om det är upp och ner, höger och vänster eller diagonalt) i två färger.
Det får inte torka i mellan nu, jag använde en manikyrsticka och liksom snurrade (som lilla L i skrivstil) på "gränsen" mellan det guldiga och gröna.
Avslutade med överlack.
Man kan krussidulla lite hur man vill, jag har också en gång gjort en spiral :)

Men Jag använde:

Depend Nailpolish nr. 259
Guldigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback