Nyårs naglar!

Hej,
Sorry att nyårsnaglarna kommer upp så här sent, men gjorde dem lite i sista stunden ;)
Här är de iaf.


På vänsterhanden, fyverkerier:
Börja med att måla bakrunden i svart, om du har gjort stickers* lägger du på dem nu och väntar på att det ska torka. Lägg på överlack.
annarts väntar du tills det svarta har torkat och målar dina fyverkerier.
Såhär gjorde jag mina fyverkerier:
Jag lägger upp en liten klick sillver i mitten av fylätkeriet, sen använde jag en manikyrsticka (funkar med tandpetare med) och drog ut. Lite senare la jag lite nagellack i mitten av fyverkeriet och gjorde samma sak. Gör prickar och stjärnor om du vill :)
Långfingret blev bäst och tummen är enfärgat svart (för att ett stickers* kolappsa)



Höger hand, året:
Alla är stickers*, men de krångla lite pga jag använde vänsterhanden...
Men iaf samma sak  här, när naglarna är klabbiga lägger jag på stickersen. Och etersom detta var på högerhanden så blev den första 2:an på sned... -.-

*Det kommer ett inlägg snart om hur man gör stickers! :)

Försenade nyårs kramar från mig!

Kommentarer
Tilda säger:

Haha! Det är lungt! det är ju bara den 1,2,3.. andra idag! :) <3

2012-01-02 | 20:25:22
Linnea säger:

Haha aa, 2:e.. :)

2012-01-02 | 20:30:11
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Izabell säger:

Hejsan! Jag hitta din i blogg i en Julia tidning, din blogg är verkligen intressan & läsa på. Jag gillar mest det naglacket med vit bakrund, med text på! Vänta på nästa inlägg ;D

2012-03-01 | 20:45:54
svar till izabell säger:

hej!

Vad kul att du gillade bloggen, jag ska tyvärr åka på skidsemester nu på söndag, så kommer inte bli så bra uppdaterning då.. ska vara borta i en vecka!

Men jag förstår inte vad du menar med Julia.... jag blev månadens blogg i tidningen Glitter! ( såvitt jag vet x) )

2012-03-02 | 20:10:28
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback