Ringfinger ;)

Hej!
Här är naglarna jag har nu! De är inte enns enkla men det är om man inte vill/orkar göra något pilligt mönster!


Oj, det här var ingen bra bild (den rosa är inte i den "nyansen") men iaf så målade jag alla fingrar rosa, förutom ringfingret som blev brunt! Klart! Men kan göra likandant på båda, eller...

... göra tvärt om på andra handen! (denna bilden var MKT bättre..!)

Men ett tips är om man har fingrarna i en lite mer "diskret" färg medans ringfingret har en lite mer starkare färg.
Tex. kan ringfingret vara i rosa och de andra i gult, blir asfräsigt!

Men jag använde:

Claudia Nail Polish
Brun 179
Rosa 160

Ha det gött! Hejsvejs!


Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Snygg blogg! Bara en fråga, vad menar du med inte enns enkla?

Kram

2012-01-17 | 18:40:03
Svar till Anonym säger:

Hej! Tack så mycket!

Ja, jag menar att om man kan måla naglar, kan man göra detta. Att inte behöva göra ett lagom vågigt sträck, eller lika stora prickar.. osv. Som sagt, kan du måla naglar kan du göra detta! :)

Kram

2012-01-18 | 20:17:15
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Anonym säger:

Okej!

2012-01-20 | 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback