Båt i hav - medel,svår

Hej hej, här är jag igen!
Bilderna kommer att komma på sidan men kan nt hjälpa det :(


Börja med att måla naglen turkås


Sen gör du havet i mörkblått


Sen gör du liksom en halv oval med ett streck över i svart:


Gör en vit trekant som ett segel brevid det svarta strecket som ska föreställa en mast

Sen gör du två måsar (om du vill) och en sol

Resultatet:


Jag använde:

Svart Nail art
Vit Claudia (inget nr syns)
Turkås Nailpolish by H&M
Blå Kiss nail art Paint

Ha det bra
Linnea

Kommentarer
Alice säger:

Asså jag vill inte vara taskig men jag tycker att du bara fulare och fulare naglar tillexempel dom här naglarna och ängen! Den designen kan en treåring komma på! 😍

2012-06-16 | 23:03:24
Bloggadress: http://lookatmynails.blogg.se/
Wilma säger:

Hej! Jag såg att du hade skickat in till "månadens blogg" i Glitter för ett tag sen! Jag blev jätteglad när jag såg att det var en nagelblogg, för jag tycker om att pyssla lite med naglarna, men jag har så dålig fantasi, och kommer aldrig på saker som jag kan göra på! Jag tycker du gör jättefina designer och så;) -bry dig inte om den där andra kommentaren, du gör superfina designer!;) Tipsa gärna mig när du lägger ut nåt ny design!

Kram^^

2012-07-19 | 22:29:03
Bloggadress: http://wilmaochsammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback