Läget på bloggen framöver:

Hej!
Nu är ju skolan snart slut och en del av mina fritids aktiviteter ska eller har haft en typ avslutning eller så. Till exempel är jag fri från fiolen nu! ;) Så bloggen kommer inte uppdateras  så mycket denna veckan, men jag kommmer göra några tidsinställda inlägg i dag som ni kommer kunna se i veckan! :D och då  kommer jag göra lite olika skolavslutnings naglar. Så.. Först kommer det komma lite olika tips på skolavslutnings naglar, sen kommer jag lägga upp mina skolavslutnings naglar jag ska ha, och sen skall jag göra ett sommar test och då blir det sommaruppehåll på bloggen! På måndag ska jag till Gekås och där ska jag köpa ett sånt där ultra growth som jag kommer testa under sommaren så för ni se resultatet till hösten.
På sommaruppehållet kommer bloggen inte bli garanterat uppdaterad, men kanske kommer något nagelinlägg.. vem vet! ;)     Men kommer skriva mer om det sen.
Så nu ska jag fixa allt jag ska, sen när jag är syssellös så kommer jag att göra en massa olika naglar och någon kommer kanske upp idag, eller i morgon.
Kram på er ♥

Kommentarer
Molly säger:

Vad roligt med innlägg. Skulle du kunna visa nagel grow medlet när du har köpt det

2012-06-04 | 10:58:24
sara säger:

hur mànga läsare har du



2012-06-04 | 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback