Sommaräng - Medel

Hej! Här kommer ett par sommriga, klassiska, naglar.

Börja med att måla naglen turlås


Sen gör du i ljusgrönt en "äng"


Sen gorde jag två moln i vitt och en gul rund prick som sol, sen lägger man till strålar

Lägg till små prickar som blommor om du vill


Resultatet:



Jag använde:
+
grönt
Turkås Nailpolish by H&M
Gul Kubiss nr 62
Vit Claudia (Inget nr)
Rosa Claudia nr 160
Ljusgrönt Kiss nail art Paint

Tack för att ni kollar på min blogg!
Nästa gång kommer min favorit!
Kramar, Linnea

Kommentarer
Molly säger:

Vad fina dom ska jag prova

2012-06-07 | 17:10:21
Linnea säger:

Tack! :)

2012-06-07 | 21:33:26
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Maggan säger:

Guuud vad fula! Kan du inte komma på något bättre än en äng?!

2012-06-08 | 15:52:21
Bloggadress: http://bajsbloggen.blogg.se/
Jollan säger:

Vad taskig du är "maggan"!

Linnea, det är jätte fint! Ska göra som molly och prova dem! :)

Kram

2012-06-10 | 16:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback