omg...

Heej... Jag heter sakmråttan... :$
Det är såhär att jag ska rida på lördag, och jag har tänkt lite, att jag inte vill ha så långa naglar då... Men så fort jag kommit hem från stallet ska jag sätta på lösnaglarna! :D Det lovar jag och om inte.... Får ni bestämma ett straff ;)!

Har tänkt på en till sak, att om detta kan bli mer än en nagelblogg?? Typ en designblogg?? Jag kommer testa olika produkter och ge dem ett betyg och säga hur det funkade, om det är bra, om det är värt pengarna! Vad tycker ni om det??  Snälla komentera vad ni tycker!! Tack.

Kommentarer
anonym säger:

heeej. jag har kollat in din blogg ett tag och den kan vara coolare en vampire diary. jag kommer att explodera om min kompis inte slutar skryta om sina ″snygga″ naglar. dina e ju mycke snyggare en hennes. jag skulle bli super glad om du kunde beretta hur man fixar prickiga naglar. plizz. +att jag gillar din rekomendera saker ide.

2012-03-24 | 09:03:27
soffan säger:

hello. jag e helt galen i din blogg. och jag vill verkligen ha tips hur man fixar snygga randiga naglar som faktist blir raka. tacksam om du visardet mvh soffan

2012-03-24 | 09:07:38
mina naglar ser bra ut tack vare dig säger:

omg....love your blog.

rider du jag rider med.

vi har super mycket gemensamt.

kan du plizz gora den krongligaste designen som det finna att gora. plizzzzz

2012-03-24 | 09:14:15
svar säger:

anonym: Hej! Tack så jättemkt! Prickiga nalar är jätte lätta att fixa! Jag kan göra en video om hur man gör om du vill? Jag kommer nog att fixa detta till mer en en nagelblogg! :)



soffan: Hej! Tack så mkt. Jag kan göra en video om hur man gör sina ränder så raka som möjligt??



"mina naglar ser bra ut tack vare dig": Hej! Tack så mkt. Ja, jag rider. :) Det kanske vi har ;) Jag ska se vad jag kan hitta på..!



Kram på er!!

2012-03-24 | 19:14:45
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback