Rutigt!

Hejhej!
Här kommer naglarna jag gjorde innan idag ;)
Tyvärr tog jag inte fotona steg för steg, blev bara slutresultatet... Hoppas ni gillar det ändå! :)

Jag började med att måla en rosa bakrund. Två ggr
Sen målade jag med svart "smal pensel" två vågräta(-) linjer och 2-3 lodräta (|). Så att det blir typ rutigt ;)
(nu kan det bli krongligt) Sen målade jag med sillver smal pensel över de vågräta linjerna och till höger om det högra lodräta ;). Fattar ni? Kolla bilden här nere annars!




Jag använde:

Rosa Claudia nail polish nr. 160
Svart Kiss nail art paint
Sillver Kiss nail art paint

Kram!

Kommentarer
Alice säger:

Älskar denne design! Gjorde den igår :) snygg!!!!

2012-03-08 | 16:03:13
Linnea säger:

Tack! :)

2012-03-13 | 20:24:22
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/
Ellinor säger:

hej

jag vill bara säga att du gör sjukt snygga naglar och jag undrar vart du har köpt dom där nagelacken som hette "kiss nail art paint" jag har kollat upp dom men det inte vart jag kan köpa dom

tack på förhand :) <3

2012-03-27 | 22:35:01
Linnea > Ellinor säger:

Hej!

Tack för komplimangen!

Mina har jag köpt på Gkås (Gekås/"Ullared"). Kan ev. finnas på Åhlens, Kicks, Lindex eller liknande. Annars finns det smala penslar från Depend, finns med på Gkås och överstående. Men jag gillar Kiss bättre, de är mycket billigare!

Depend får du ett sånt nagellack med smal pensel för ca 50:-, Kiss får du tre såna nagellack i olika färger, det är större burkar=mer nagellack och typ lite mallar och glitterstenar och sånt till. Det får du också för ca 50:- på Gkås

Kram

2012-03-28 | 15:41:01
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback