Uppehåll

Hej,
det är inte så roligt att blogga om folk bara klagar hela tiden. Det är faktiskt jobbigt att ha en nagelblogg helt ensam. På mitt schema står det skola, läxor, hästar, fiol och ett socialt liv, och de fem sakerna sätter jag före mina naglar. Och så målar jag inte naglarna lika ofta som när jag startade bloggen direkt, men när jag väl gör det lägger jag upp naglarna så fort jag hinner. Och ibland får jag slut på idéer oc hvet inte vad jag ska blogga om. Och jag har aldrig lovat uppdatering 7 ggr i veckan, kanske 1. Och anledningen till att mina water marbling naglar var gammla och skavda vad för att jag hade slut både på överlack och batterier, fick vänta tills det skulle köpas nya och då hade naglarna blivit lite skavda. Men jag har gjort en franska manikyr jag hade tänkt visa er, så fort bilderna kommit in i datan.
Ses

Kommentarer
Anonym säger:

förlåt

2012-05-20 | 10:40:33
Anonym säger:

Men i glitter skrev du ju fem ggr i veckan

2012-05-28 | 20:12:13
Linnea säger:

Hej!

Ganska fegt av dig att var anonym med att skriva en sådan sak. Jag ber dig att leta upp numret jag var med i och läsa en gång till. För det har jag nämligen INTE sagt. Läs själv.

2012-05-28 | 20:55:45
Bloggadress: http://nageltipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback