Bloggtorka

Hejhej!
Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag... Men jag har inte målat mina naglar, utan bara använt mitt Nailgrowth Miracle hela tiden så... aa.
Men jag hade tänkt göra en design om någon / några dagar (men denna veckan iaf).
Sen är det alltid välkomet med tips på vad jag kan göra, om ni har förslag? Komentera i så fall! Jag har också ibland tänkt om jag ska göra en mailadress till bloggen så kan ni maila in om det är något som ni vill? Komentera vad ni tycker! ;D
Sen vad kan jag göra nu då?
Vet att vissa av er har frågat om jag har någon mer blogg, eller så. Och nu har jag det ja! ;) Bloggen har jag tillsamans men en kompis, men det senaste har jag bloggat mest. ;) Bloggen heter werule.blogg.se. Och aa, jag är den blonda som heter Linnea. ;)
Sen har vissa frågat om vilka bloggar jag brukar kolla och så. De bloggar jag kollar dagligen är
beaautygirl.blogg.se , det är en kompis blogg, och ibland lägger hon ut sina naglar (Hon är sjukt duktig på att måla naglarna och så, tyvärr har hon tagit bort allt på bloggen och "börjat om" och på hennes gamla blogg (som inte är kvar) hade hon också en massa designs!). Sen är det kissies.se, henne tror jag ni vet vem det är? Aa, jag är nog inte ensam om att läsa hennes blogg iaf. Dock handlar den ju inte om naglar men jag gillar det ändå. ;)
 
Ja, vi hörs väl!
 
Ha det bra,
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback