3 Halloween designs! ^o^

Hejhej!
Jag vet att min uppdatering har varit ganska bad det senaste taget men jag har varit i stallet och varit med mina kompisar och varit sjuk. Och då kan jag inte alltid uppdatera. ;)

Men här kommer tre halloween designs! :)

Design 1 

 


Börja med att lägga på ett baslack. Sen svampar du ett lager med orange nagellack upp till ca 3/4 av naglen.

 
Låt torka lite sen svampar du ca 1/2 naglen med orange igen.
(Oj bilden blev lite mörk haha)
 

Sen lägger du på ett lager guldglittrigt lack.
 
Nu ska du göra en  "stor" prick med två mindre prickar på varje sida ganska högt upp på naglen.
 
(ska bli en fladdermus) Sen gör du liksom vågor som går uppåt emellan prickarna
 
Sen gör du en stor böj över hela vingen. (Här hade jag för mycket lack på penslen så hela min fladdermus kolappsa och blev lättedålig, men visar bilden i alla fall ;) )
Hahaha vad ful den blev....
 

lägg på ett topplack så är detta fingret klart.
 
På något annat finger ska du ha samma oragneglittriga bas, men ett annat svart mönster.
Gör en lång linje med tre basgrenar (träd ^^)
 
Sen gör du fler mindre grenar på de fyra stora
 
 
Topplack  sen är Design 1 klar! Jag tycker det är snyggast om man har bara det orangea och glittriga på tre fingrar och trädet och fladdermusen på bara typ tummen och ringfingret.
 
Men nu ska jag gå och dusha så de två andra designerna och resultat bilderna kommer om en liten stund. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback