Enkelt randigt

Hejhej!
 
Här kommer Veckans design eller vad vi nu kallar det ;)
Det är en enkel radig design som jag har gjort på min mamma.
 
Börja med att lägga på ett baslack sen målar du naglen rosa.
 
Sen målar man några lodräta ränder i tex. blått.
 
Sen gör man några flera ränder, jag tog vitt.
 
Sist gjorde jag lite sillvriga ränder. (Man kan ha hur många olika färger man vill)
Ett tips så att det blir snyggare är att man försöker att göra linjerna heelt raka | så att det inte blir i stället. Vilket jag misslyckades på denna naglen, för att de rosa blir ju som linjer, och de får inte se så ut som det gör på bilden.
 
Avsluta med ett topplack och gör rent runt naglen med tops och nagellacksremover.
Klart!
 
Resultatet:
Sista bilden är min favoritnagel, SÅ ska designen bli, fast på alla naglar. ;) '
 

Sen ett tips! Försök att inte göra likadant på alla naglar, gör olika, så set det mycket bättre ut. :)
 
 
Till denna design använde jag:
Sillvrig Veryme nail art
Rosa Kubiss nr. 66
Bas/topplack IsaDora nr. 600
Vit Kiss nail art Paint
Blå Kiss nail art Paint
 
 
Ja, det var det!
Har ni frågor eller tips på hur bloggen kan bli bättre? Komentera! (Funderar även på en e-post? Bra idé?)
 
Ha det bra,
Linnea
 

Kommentarer
Pinky säger:

Heej! Såg ditt "brev" i glitter i månadens blogg!!! Älskar din blogg!!!!! e från finland men kan bara svenska!! du e min favvo bloggare!!!!!!!!!!!!!

Svar: Hej! Tack så jätte mycket!
Linnea Esbjörnsson

2012-10-10 | 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback