Metallic

Hejhej!
Jag har nu fått in bilderna i datorn (am I awesome or what?!), så här kommer en, lite försenad, design jag gjorde för ett tag sen.
 
 
 
Börja med att lägga på ett baslack för att skydda din nagel.
oj den blev stor :s
 
 
Sen målar du hela naglen i ett ganska mörkgrå metallic lack.
 
 
Sen tar du en liten bit av en svamp (smink svamp eller tvättsvamp) och en pincett. Lättare att svampa då ;)
 
 
Sen lägger du ett ljusare metallic lack, typ sillver, på ett papper. Sen börjar du svampa längst ner på naglen och fortsätter uppåt. (OBS! det första mörkare lacket måste ha torkat helt innan du svampar, bättre resultat då.)
 
Avsluta med topplack så var det klart!:)
 
Resultatet: 
 
Shit, det skulle inte synas SÅ mycker att jag hade stött naglarna... typ 20 ggr... ;)
Jaja, ni fattar väl hur de ska se ut? Kolla lillfingret tex.
 
Guud vad dålig bild, vi tar en annan ;)
 
Ja ni fattar...
 
 
Jag använde:
Mörk metallic från Claudia, nr. 178
 
Sillver metallic från Depend, nr 223
 
Bas & topplack från IsaDora, "nr." 600
 
Vill ni se färgerna på lacken bättre (tog liksom kort med min webcam precis nu), så googla på bilder på märket och numret på lacket (tex Kubiss nr. 66)
 
Men då så, då var det uppe, men på fre/lör/sön kommer nästa design. Får vi hoppas ;) haha skoja!
 
 
Ha det bra,
Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback