dålig uppdatering

Hej

Dålig uppdatering här..

Kan man inte bestämma något som typ uppdatering varje tex söndag? eller fredag? Så på den dagen kommer det komma upp en design eller ett tips av något slag, hur du sköter dina naglar starka, hur jag får de långa, tips för nagelbitare, hur man gör nail stickers osv.

Tycker ni det är är en bra idé kan ni väl komentera, om ni vill ha en oftare uppdatering bara. och jag vet att folk kollar för det är ca 10-20 olika besökare varje dag ;)

 

Kram på er,

Linnea

På bilden, mina marsvin Ludde och Lolo ;)


Kommentarer
Hanna säger:

det är en bra ide´. kanske ska testa det på min blogg också www.minanageltips.blogg.se. det är bra att uppdatera så ofta som möjligt

Svar: Vad roligt att någon sam tycker :)Fin blogg föresten! ;)
Linnea Esbjörnsson

2012-09-17 | 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback