Gkås

Hejhej!
Lyckas inte få in bilderna i datorn, så designen kommer inte än... Men jag kan lägga upp bilder på vad jag har köpt på Gkås (Bilder från min webcam eller Googlebilder eftersom bilderna inte kommer in).
 
Detta köpte jag på Gkås (i nagelväg) i torsdags:
 
    Mintgörnt lack från Depend                               Rosa lack från Kubiss
    Nr. 54  14.95 :-                                                     Nr. 66  9.95 :-
 
Alltså inte så mycket men annars har jag till exempel köpt detta där:
 
 
    Mörkblå,turkåst lack från Kubiss                             Vårgrönt lack från Kubiss 9.95 :-
    Nr. 64  9.95 :-                                                               Nr. 63  9.95 :-
 
 
    Helvita lösnaglar från Kiss (Såna man målar ;) )                         
    100 naglar, lim medföljer  49.95 :-                                                 
 Lösnaglar med fransk manikyr
20 naglar, lim, manikyrsticka, fil, nål  --- :-
 
 
 
 
    Nagellacksremover från Depend        
    --- :-                                                
 
Nagellacksremover Dip-in från Depend
 Priset är ustrax under 50 :- (vad jag minns :s)
    Claudia lack för 9.95 :-
                                      Kiss nail art Paint 59.95 :-
 
 
Ja, jag tror det var allt, lite allt möjligt smått och gott faktiskt. ;)
 
 
Ha det bra
Linnea

Kommentarer
Hanna säger:

billigt!

Svar: Jaa... ;)
Linnea Esbjörnsson

2012-10-03 | 15:25:11
Bloggadress: http://minanageltips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback