Black style

Hej hej hörrni!
 
Börja med att lägga på ett baslack, sen målar du tummen, långfingret och lillfingret rosa, pekfingret svart och ringfingret vitt.
 
På de rosa naglarna ska du göra svarta prickar. Jag la en klutt svart nagellack på en bit papper och använde en manikyrsticka.
suddig bild
 
På den svarta naglen ska du göra två vita linjer högst upp på naglen, och två längst ner. Och likadant på den vita naglen fast med svart.
Hehe, jag gjorde denna designen på morgonen, så jag var lite skakig på handen, därför blev inte linjerna exemplariska ;)
 
 
Lägg på ett topplack, gör rent runt naglen och sen var det klart! :)
 
Detta kan ju vara sbårt att göra på med den icke-dominanta handen, så på min högerhand målade jag bara bakrunden. dvs. enfärgat rosa på tummen, långfingret och lillfingret, enfärgat svart på pekfingret och enfärgat vitt på ringfingret. :)
 
Resultatet:
 
 
Jag använde mig av:
 
Rosa: Kubiss nr. 66
Svart: Depend, nr syns inte
Vitt: Claudia, inget nr
Svart, Kiss nail art Paint
Vitt, Kiss nail art Paint
 
Ha det bra, 
Linnea ♥
 
 

Kommentarer
hanna säger:

gud va fint! älskar pekfingret o ringfingret. kan du inte göra lite tips på hur man får långa långa naglar :) vet att du har gjort den men kanske en uppdaterad? älskar din blogg!!

Svar: Självklart! Det kommer upp nu i veckan!
Linnea Esbjörnsson

2013-08-13 | 14:43:46
Bloggadress: http://minanageltips.blogg.se
hanna säger:

det skulle visst va ett långa

2013-08-13 | 14:44:35
Bloggadress: http://minanageltips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback