Svar på kommentar

 

Undrar om du bloggar fortfarande, och när bloggade ni sist på den som heter : DETTAARBARAENTEST och vrf heter den så? :)

 


Hej!

Jag bloggar fortfarande på denna och på min andra ( klicka här för att komma till den ). Om du menar dettaarentestblogg så bloggar vi inte på den. Det är som namnet säger bara en testblogg. Om man vill prova något på den, som snö som faller ner från headern (Jag vet att jag inte har tagit bort det en, men det går för17 inte :'D), eller att lägga in smilysar i texterna, men det går inte längre efter att blogg.se gjorde om för ett tag sen. ;(

Ja, somsagt, det är är blogg som inte är till för att läsas eller vad man ska säga, jag har bara testat lite nya grejer på den. 

De videor som ligger där är för att jag och den tjejen som är med också (Theresia, det är också samma tjej som är med på YOLO naglarna) hade en blogg innan (werule.blogg.se) Men den har vi inte kvar. Och vi hade båda dem bloggarna (werule och dettaarentestblogg) på samma inlogg, så när vi la upp en VFM video på werule så laddades den automatiskt upp på den andra också. Så det är liksom ingen blogg vi bloggar på eller så. :)

Nu vet Du / Ni läger lite mera om det!

Tack för din kommentar :)

 

POK

Linnea

 
För mer av mitt liv, Linneannie.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback