Randiga färgglada naglar

Hej igen! ;)
 
Vi kör med en gång, kommer bara skriva samma som innan annars ;)
Jusdet, detta är min kompis naglar, så hon får en fin liten länkning häär. :)
 
Börja med att lägga på ett baslack. Det är viktigt när man använder starka färger för att inte få missfärgningar på den riktiga naglen.
Måla sedan naglen med en stark färg.
 
Gör sedan ränder med en annan stark färg. 
 
 
(nästa steg råkade bli på en annan nagel, hehe...)
Använd en starg, men disjret färg, metallic eller mörkbrrun är asbra :), och måla tippen
 
Lägg på ett topplack sen är det klart!
Jag använde olika färger på alla naglarna, men man kan använda samma om man vill. Men tippen ska hälst ha samma färg. :)
 
Resultatet:
 
Kanske inte världens bästa bild, men ändå ;)
 
Jag glömde tyvärr att ta bilder på vad jag använde, men jag minns att det gröna, gula och orangea (bakrunden) var från Kubiss, det rosa, orangea och gula (ränderna) var från Kiss nail art paint. Det gråa metallic är från Claudia.
Hehe...
 
Jaja, ha det bra!
 
//Linnea
 
P.S. Glöm inte kika in min andra blogg: linneannie.blogg.se :D D.S.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback